Hoe kan ik mijn contactgegevens toevoegen aan Outlook email?
Het toevoegen van uw contactgegevens met een e-mail is een geweldige manier om uw contacten te vergroten en uw bedrijf te promoten. Het voorkomt ook dat gebruikers dezelfde informatie over hen en hun organisatie vertellen aan iedereen die ze een e-mail sturen. De beste manier om de details toe te voegen, is door de handtekeningfunctie in Outlook te gebruiken. Zorg ervoor dat het to the point, kort en informatief is. Door het simpel te houden, krijg je een professionele uitstraling.
Volg de gegeven instructies om contactgegevens in een email toe te voegen:
1. Open de Outlook-toepassing op uw systeem en ga naar Extra in de hoofdmenubalk.
2. Blader nu door de lijst en selecteer Opties.
3. Navigeer naar het tabblad E-mailindeling en klik vervolgens op de knop Handtekeningen. Ga nu naar de volgende stap.
4. Zoek de knop Nieuw op de volgende pagina en typ vervolgens een nieuwe handtekeningnaam in het veld "Voer een naam in voor uw nieuwe handtekening".
5. De nieuwe wordt weergegeven in het vak aan de linkerkant. Markeer het en gebruik vervolgens de werkbalk Handtekeningopmaak bewerken en ook het lege hoofdvenster om uw handtekening te maken.
6. Voer de naam, e-mail-ID en contactnummer in het hoofdvenster in. Bewerk het zo dat het er professioneel uitziet.
7. U kunt desgewenst de afbeelding invoegen en als u klaar bent, klikt u op de knop OK.
8. Ga ten slotte naar het tabblad Invoegen in de menubalk nadat u dit hebt gedaan en scrol vervolgens omlaag om Handtekening te vinden. Selecteer de naam van de handtekening die u zojuist hebt gemaakt.
Om gebruik te maken van de meest geschikte hulplijn op basis van uw behoefte, kunt u contact opnemen met het Outlook telefoonnummer, waar goed opgeleide technici klaar staan om u te helpen. De ingenieurs helpen op een zeer comfortabele manier en ze zijn ook vriendelijk. Aarzel dus niet om contact op te nemen en de problemen zo snel mogelijk op te lossen, zodat u weer aan het werk kunt.
Comments